מזכרת מהניינטיז

בחודש האחרון צצה פרסומת לקלאב הוטל ברצף השגרתי של סינמה סיטי. היוזמה כשלעצמה מעניינת. פרסומות לבתי מלון והארחה הן מכרה כיף פוטנציאלי, קופירייטרית ומעשית. הרשת מאידך, תוך זלזול לא ברור בקהל היעד, לא טרחה לרענן את אסטרטגיית השיווק. המשדר הנוכחי זהה בדיוק להזיית רמת אביב ג' שנשחקה בניינטיז: בחורות ארוכות איברים מפלרטטות עם מסאז'יסטים שזופים בג'קוזי שעולה על גדותיו, תחת ניצוחה של מקהלת הג'ינגלים. תמיד הנחתי שרק אדם תמים מאד יאמין לפרסום תיירות הפנים, מי שבוטח בשיווק מהעשור הקודם הוא כבר אדיוט.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: